Tipu di megliu cassaforte ignifuga adatta per cumprà in 2022

Cù l'annu novu, incorpore a prutezzione di u focu in u vostru almacenamentu hè diventatu sempre impurtante per prutege i vostri valori, documenti impurtanti è cose.In u nostru articulu "Cumprà una megliu sicura ignifuga adatta in 2022", avemu avvistatu l'area di cunsiderà chì unu puderia esaminà quandu o cumprà un novucassaforte ignifugaper a prima volta, rimpiazzà l'esistente o ottene un extra quandu i bisogni di almacenamentu supera a capacità o bisogni di sicurezza ignifuga esistenti.

 

Una di e considerazioni chì deve esse evaluatu hè u tipu dicassaforte ignifugachì vo circate di ottene.U tipu di cassaforte ignifuga chì pudete cercà per cumprà varià secondu u tipu principale di cuntenutu chì vo circate di prutezzione.In più di quelli oggetti di valore tangibili, u tipu di media chì vulete prutegge da u focu pò esse definitu in trè categurie principali:

 

Paper:Questu includia i vostri ducumenti impurtanti, identificazioni, passaporti, polizze d'assicuranza, atti di titulu, documenti legali etc.

Media digitale:questu includerà i vostri DVD, CD, USB, discu duru esterni, iPods è iPads è càmera digitale.Quessi sò almacenamiento non-magneticu.

Dati è media magnetichi:Questu includia i vostri dischetti, cassette, filmi, dischi duru tradiziunali, negativi è cassette video.Quessi sò l'almacenamiento magneticu è una sicura di dati ignifuga hè generalmente utilizata per almacenà per a prutezzione, postu chì ci sò esigenze di livellu di umidità extra per a so prutezzione.

 

I categurie sò siparati in i media sopra, perchè u livellu di temperatura chì sti articuli cumincianu à avè un effettu nantu à elli varieghja.

Carta 177 °C / 350 °F
Media digitale 120 °C / 248 °F
Film 66 °C / 150 °F
Dati 52 °C / 125 °F

 

Inoltre, i filmi è i dati sò affettati da i livelli di umidità è ponu impactà negativamente quelli media magnetichi.I livelli di umidità critica per a prutezzione di i media magnetichi deve esse limitati à i livelli indicati quì sottu.

Film Restrizzione di umidità di 85%.
Dati Restrizzione di umidità di 80%.

 

Dunque, quandu cumprà una scatula sicura ignifuga, a prima cosa da cunsiderà hè u cuntenutu chì pudete mette in modu chì sceglite u tipu ghjustu di sicura ignifuga.ÀGuardaSicuru, simu un fornitore prufessiunale di qualità indipendente testata è certificataSafe ignifuga è impermeabileScatola è pettu.In a nostra linea, pudete truvà unu chì pò aiutà à prutege ciò chì importa più, sia in casa, in u vostru uffiziu in casa o in u spaziu cummerciale è se avete una quistione, sentite liberu di cuntattateci.

 

Fonte: Safelincs "Guida d'acquistu di casseforti ignifughi è almacenamenti", accessatu u 9 di ghjennaghju 2022


Tempu di post: 17-Jan-2022